onderzoek, enquete, vragenlijst

SRB houdt tevredenheidsonderzoek onder alle leden

Stichting Rijschool Belang (SRB) gaat een tevredenheids-onderzoek houden onder alle huidige leden. Leden krijgen binnen een week de enquete via email toegestuurd.

Het onderzoek is opgezet om te achterhalen hoe tevreden de huidige deelnemers over de SRB zijn.

SRB

Hiermee wil SRB haar producten nog beter afstemmen op de behoeftes van de deelnemers. Ook worden de onderzoeksresultaten gebruikt voor promotie-doeleinden. Immers, hoe meer leden, hoe meer schaalvoordelen er ontstaan.

Het onderzoek duurt ongeveer drie minuten. De eerste 100 respondenten krijgen een lot van de grootste loterij van Nederland. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Luuk van Eldijk, Masterstudent Marketing aan de Universiteit van Tilburg.

Onderwerpen: ,

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “SRB houdt tevredenheidsonderzoek onder alle leden”

nic|20.05.11|17:23

fppfpfpfp na een berichtje in een topic van verkeerspro tav uitblijven van info aan de leden en nooit een mening vragen aan de leden dmv een enquete ineens dit topic
@ Hiermee wil SRB haar producten nog beter afstemmen op de behoeftes van de deelnemers. Ook worden de onderzoeksresultaten gebruikt voor promotie-doeleinden.
Misschien is het op dit moment handiger om eens een vuist te gaan maken tegen alle misstanden
Leuk dat lot daar kan je misschien de sociale dienst van ontlopen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

SRB houdt tevredenheidsonderzoek onder alle leden | RijschoolPro
onderzoek, enquete, vragenlijst

SRB houdt tevredenheidsonderzoek onder alle leden

Stichting Rijschool Belang (SRB) gaat een tevredenheids-onderzoek houden onder alle huidige leden. Leden krijgen binnen een week de enquete via email toegestuurd.

Het onderzoek is opgezet om te achterhalen hoe tevreden de huidige deelnemers over de SRB zijn.

SRB

Hiermee wil SRB haar producten nog beter afstemmen op de behoeftes van de deelnemers. Ook worden de onderzoeksresultaten gebruikt voor promotie-doeleinden. Immers, hoe meer leden, hoe meer schaalvoordelen er ontstaan.

Het onderzoek duurt ongeveer drie minuten. De eerste 100 respondenten krijgen een lot van de grootste loterij van Nederland. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Luuk van Eldijk, Masterstudent Marketing aan de Universiteit van Tilburg.

Onderwerpen: ,

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “SRB houdt tevredenheidsonderzoek onder alle leden”

nic|20.05.11|17:23

fppfpfpfp na een berichtje in een topic van verkeerspro tav uitblijven van info aan de leden en nooit een mening vragen aan de leden dmv een enquete ineens dit topic
@ Hiermee wil SRB haar producten nog beter afstemmen op de behoeftes van de deelnemers. Ook worden de onderzoeksresultaten gebruikt voor promotie-doeleinden.
Misschien is het op dit moment handiger om eens een vuist te gaan maken tegen alle misstanden
Leuk dat lot daar kan je misschien de sociale dienst van ontlopen

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.