officier van justitie, rechtbank, eis

Werkstraf geëist tegen rijinstructeur die aan leerlingen zat

GRONINGEN – Tegen een rijinstructeur uit Winschoten is donderdag een werkstraf van 150 uur en een maand voorwaardelijke celstraf geëist . Hij zou volgens het Openbaar Ministerie ontucht hebben gepleegd met een van zijn leerlingen.

Een 18-jarige cursiste heeft aangifte gedaan van betasting tijdens de rijles, onder meer in de wasstraat. Ook andere vrouwen hebben gemeld dat de man hen onzedelijk zou hebben betast, maar zij hebben geen aangifte gedaan.

Rijinstructeur

De rijinstructeur gaf tijdens de rechtszaak toe dat hij wel eens aan zijn cursisten zat, maar dat zou niets met erotiek te maken hebben. Hij zou hen alleen het haar uit het gezicht hebben gestreken zodat ze beter op de weg konden kijken, zo meldt RTV Noord.

Het meisje deed een versnelde opleiding van een week en zat elke dag enkele uren bij de man in de lesauto. Ze durfde volgens het AD niets te zeggen van de handtastelijkheden, omdat ze de opleiding al had betaald en graag haar rijbewijs wilde hebben.

De rechter doet over twee weken uitspraak.

Auteur: Bart Pals

31 reacties op “Werkstraf geëist tegen rijinstructeur die aan leerlingen zat”

E. Dielessen|07.10.11|11:03

Met een leerling de wasstraat in? wat heb je daar te zoeken? daar betaald een leerling toch niet voor om jou auto te gaan wassen? zegt denk ik al iets over de kwaliteit van deze instructeur.
en dan het haar uit de ogen halen? kom op zeg, mijn dochter van 6 kan dit ook al zelf op haar fiets.

Alex|07.10.11|13:47

En waarom zegt de wasstraat meteen iets over de kwaliteit? Wie zegt dat het IN de lestijd was, misschien was het wel een 15-minutes break. Misschien in goed overleg of misschien wel onderdeel van de rijopleiding?
Gelijk van die vooroordelen dat het dan maar slecht moet zijn, onze leerlingen rijden ook door carwash, McDrive, parkeergarage en de kwaliteit is prima.

Kees|07.10.11|13:51

Vreemd genoeg mag hij gewoon blijven lessen.Niemand die hier een sanctie voor bedacht heeft.

Kees|07.10.11|14:36

@Alex, ben ik met je eens alleen moeten instructeurs daar geen misbruik van maken.

erik|07.10.11|15:01

Zoals ik het lees is die man nog niet veroordeelt, vind het nogal een zware beschuldiging.
Toen ik les had werd er ook op mijn been gdrukt om gas te geven want ik had bijna een ramp veroorzaakt. en iedereen gaat bij de laatste lessen door de wasstraat. mischien is dat meisje wel verlieft geweest en kreeg ze haar zin niet dat soort dingen hoor je vaak. want als je aangerand word ga je toch niet verder lessen bij die man is toch vreemd dit verhaal.

Jacob|07.10.11|15:55

Dit heeft in elk geval wél behpoorlijk de krant gehaald!
Dat rijinstructeurs in de steun komen als ze zakken is waarschijnlijk minder interessant………

Kees|07.10.11|16:06

@Erik, ik geef al 24 jaar rijles en ik heb nog nooit een leerling aan hoeven te raken daar zijn andere middelen voor ,maar wat je zegt is waar het moet bewezen worden voordat je iemand aan de schandpaal nageld.Maar als je toegeeft dat je leerlingen aanraakt bv knie of haar dat vinden ze niet prettig.

Hans S.|07.10.11|19:39

Een opleider die aan zijn leerlingen zit moeten ze zonder pardon zijn of haar vergunning afnemen! Na een taakstraf van 150 uur gaat meneer toch gewoon weer lekker verder met zijn machtsmisbruik? En bewijs? Waar rook is is vuur. Lijkt me voldoende als er verschillende mensen onafhankelijk van elkaar beweren dat hij ze heeft aangeraakt…

John|07.10.11|19:43

@ Hans S,

Dat vind ik persoonlijk veel te kort door de bocht. Als het zo zou werken dat de verklaring van 2 of 3 mensen voldoende is om iemand te veroordelen zonder verder bewijs kan een concurrent je met een paar centen laten ophouden.

Hans S.|07.10.11|20:09

@ John,

Misschien wel, maar dat is nou precies het image waar de rijschool branche zo lang onder heeft geleden. Snelle jongens die geen of slecht les geven en ook nog aan je kinderen zitten. Daar word ik boos over. Ik krijg ook regelmatig slachtoffers van zulke instruceurs in de auto. Ik doe daar niets mee naar die andere rijschool toe. Hij graaft zijn eigen graf al.

Hans S.|07.10.11|20:10

En waarom zou ik? Ik kan nu bewijzen dat ik niet zo ben. Bovendien, het OM gaat niet zomaar procederen hoor. Dat bewijs is er voldoende

Berrie|08.10.11|01:00

@jacob Inderdaad, helaas is de ‘media’ zodanig vervuild dat alleen zaken die ‘verkopen’ in de media terecht komen. Een rijinstructeur die innovam binnenrijd is wel interessant, of zon instructeur die (mogelijk) zijn vingers niet kan thuis houden. Maar de achtergronden worden nooit belicht. Het ‘waarom’ hij naar binnen gereden is, wordt amper genoemd. Het stomme is dat mensne dat ook leuk vinden om te lezen. De achtergronden van zon artikel.. och die lezen alleen mensen die geinteresseerd zijn:-S

bert|08.10.11|10:52

Tja, altijd moeilijk dit soort gevallen.
We kennen natuurlijk allemaal wat er gebeurde met de politieambtenaar op Terschelling. Achteraf bleek het een hetze.
Nietemin moet je er (als instructeur) wel voor zorgen dat je van onbesproken gedrag blijft.

Jan2|08.10.11|16:56

Ben het wel met Bert eens, dat het moeilijk ligt; het voorbeeld wat hij aanhaalt kan ik mij ook nog wel herinneren.
Ook in dit geval is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om iemand van iets te beschuldigen wat hij helemaal niet heeft gedaan; als je het zelf toegeeft is het natuurlijk wel iets anders.
Wat de wasstraat aangaat; helemaal niets mis mee!
Staat net als tanken ook achterop de RIS-kaart; bovendien kun je in de wasstraat ook nog wel instructie geven.
Denk maar aan het dashboard….

Fred|08.10.11|17:24

Tanken, Wasstraat, Parkeergarage top! We doen meer dan alleen opleiden voor het examen.

Je moet wel van de leerling afblijven, meer dan handschudden voor de les hoort er niet bij! Ook de hand op de knie hoe onschuldig dat ook lijkt,: het past gewoon niet. Neem dan gewoon een gaspedaal erbij. Bwaak de grenzen.

Ram|09.10.11|17:15

Wanneer zoiets door de R. dat de rijinstructeur schuldig is bevonden,dan moet de Minister onmiddelijk zijn bevoegdheidpas ongeldig verklaren.Anders is het niet eerlijk .
En als zo’n Wet nog niet is(hoop van wel) dan direkt toevoegen.

Ram

John|10.10.11|00:43

Tja Ram, Ik vind het door jou gestelde wel een dilemma. Want als je dat doet straf je zo iemand dubbel. Ik weet niet hoe ik daarover moet denken. Want moet je dat dan ook doen bij de beroepschauffeur die 2 x dronken betrapt is (rijbewijs innemen en dus baan kwijt) of bij de directeur van “Het Hofnarretje” Grote heren komen hier altijd mee weg. Kijk eens naar Lubbers, Dominque Strauss-Kahn of Berlusconi. Nogmaals moeilijk.

Ram|10.10.11|07:31

Mijnheer John,ten eerste geen goede reclame,vertrouwen in rijschoolwereld minder.
Die andere mensen die u vooschotel verliezen hun baan,u weet het toch,kom nou mijnheer John.die beroepschauffeur toch ook per 1 november.Maar to the point.Het is nog niet afgelopen , o.m. eist dat, er komen getuigen nog aan woord.Uitspraak?Mijnheer John,stel dat het uw dochter van 18 overkomt,wat is uw eerste reactie,haaaaaaaaaaanden aaaaaaaaaaf van die vieze vent.Ik en gemeenschap zou hem broodloos maken.
Ram

John|10.10.11|13:56

@ Ram,

Van de mensen die ik noem is niemand ontslagen hoor. Ik zou dat voorbeeld van mijn dochter om willen draaien. Stel dat mijn zoon onterecht beschuldigd wordt van dit soort praktijken. Dan zou ik dat ook verschrikkelijk vinden. We kennen allemaal de mannen van de Puttense moordzaak. Ook de man in dit voorbeeld is nog verdachte. Maar hij wordt al we aan de publieke schandpaal genageld. Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand onterecht van dit soort praktijken wordt beschuldigd.

Judge|10.10.11|15:17

Blablabla….volgens mij gaat het er om dat ALS een rij instructeur BEWEZEN met zijn handen (of nog erger) aan leerlingen zit moet gewoon zijn licentie afgenomen worden. Verder afhankelijk van het vergrijp nog een eventuele extra straf.

bert|10.10.11|16:20

Inderdaad, blabla.
Zijn er 100% bewijzen of is het een hetze/ dwaling?

John haalde de Puttense Moordzaak aan, ik haalde de zaak tegen de politieman op Terschelling aan. Ook daar waren “bewijzen”……..

Maar verder ben ik het met iedereen eens. Als het 100% zeker is…; uit de lesauto met hem.
Hij zal dan wel omgeschoold worden tot taxichauffeur. Dan kan hij met kinderen in de taxibus verder….. Of misschien laat men hem bij een kinderdagverblijf werken.

Kees|10.10.11|16:36

Zo werkt het helaas.

Ram|11.10.11|07:35

Wat moet CNV.Ik denk CNV naam wil zuiveren.Wij moeten dit zelf oplossing.Er waren toch
stappen plannen?Gaan die niet meer door zoals in 1990.Dus geen samenzwering.Zo ken ik onze rijschoolhouders.Dus we kunnen nix meer ondernemen,alleen een petitie die ook niet 100% klaar is.

Dank u wel

kaatje|13.10.11|10:58

Makkelijk iem label opplakken; alleen ll en instr weten what happend.Ik ben vr instr,raak mijn ll wel aan met hun goedvinden. Zodra bij mij voor het 1st instap. vraag ik toestem,vertel dat het soms nodig is om wakker te schud. Er zijn ook ll die het waarderen zich daarvoor bedank en toegeven dat ze dat nodig hebben.Het heeft mijn ll en mij uit vervelende situatie’s geholpen. Wees voorzichtig met een vinger wijzen naar iem, want er wijzen altijd 3 vingers terug naar jezelf !

Henk|13.10.11|13:25

Nouuuu…..zo’n wasstraat is wel belangrijk hoor. Moet de ll ook leren hoe dat moet. Nu is de tomtom aan de beurt voor op het examen. Volgend jaar komen daar nog de radio bij, moet je ook leren, gebruik je tenslotte elke dag, band verwisselen, ook belangrijk, Cursus automonteur word verplicht voor de ll, je moet wel weer je motor aan de gang kunnen krijgen. De ll moet straks ook tanken tijdens het examen.
O ja, een zwaailicht op dak komt er ook aan.

Piet|13.10.11|19:49

bla bla bla bla bla.

Het enige wat jullie weten is wat je leest in de media. verder NIETS.

Jasper|15.10.11|12:50

Maakt allemaal niet uit. Als hij zijn praktijkbegeleiding maar haalt, dan is hij tenminste een goede instucteur……..

Jan|28.12.11|10:03

Bert ik heb hier ook enkele berichten geplaatst!
Waar zijn die gebleven?
Wordt hier aan censuur gedaan?

Jan|03.01.12|01:56

Ik ben er voor dat elke instructeur en iedereen een bewijs van goed gedrag moet hebben als je met kinderen omgaat. Ja 18 jarigen of jonger zijn kinderen.
Heb je dit bewijs niet dat geen functie waarbij je met kinderen omgaat.
Als inderdaad bewezen wordt dat deze instructeur met zijn handen aan de meisjes heeft gezeten, dan geen pardon en opdoeken die zaak.
Maar er dient hogerberoep heb ik begrepen en er stond hier toch een bericht van een zekere Rinaldo, waar zijn die berichten gebleven? >>>>

Jan|03.01.12|02:01

>>>> Deze Rinaldo zou hier meer van moeten weten, ik kreeg de indruk dat deze jonge man rechten studeerd en zich in deze zaak verdiept.
Dus Rinaldo geef eens even een reactie of kan je dat niet omdat de zaak nog onder de rechter is?
Maar ik ben wel van mening als er niets aan de hand geweest is mogen we deze man niet zwart maken, maar als de rechter anders oordeelt dan ben ik van mening nooit meer lesgeven en zeker nooit meer met kinderen werken.
Daar zijn onze kinderen te kostbaar voor!!!!!

Margriet Veldhuis|26.10.12|00:32

Deze meneer is wederom veroordeeld in hoger beroep afgelopen juli en zelfs nog zwaarder bestraft. Terecht, zo bleek later omdat hij bekend had (aan zijn toenmalige vriendin) schuldig te zijn aan alle feiten waarvan het OM hem beschuldigd had. Ook heeft hij bekend nog meerdere meisjes te hebben betast en grensoverschrijdend gedrag te hebben vertoond bij deze meisjes. Het is ongehoord dat deze meneer zijn bevoegdheid niet is ingenomen.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Werkstraf geëist tegen rijinstructeur die aan leerlingen zat | RijschoolPro
officier van justitie, rechtbank, eis

Werkstraf geëist tegen rijinstructeur die aan leerlingen zat

GRONINGEN – Tegen een rijinstructeur uit Winschoten is donderdag een werkstraf van 150 uur en een maand voorwaardelijke celstraf geëist . Hij zou volgens het Openbaar Ministerie ontucht hebben gepleegd met een van zijn leerlingen.

Een 18-jarige cursiste heeft aangifte gedaan van betasting tijdens de rijles, onder meer in de wasstraat. Ook andere vrouwen hebben gemeld dat de man hen onzedelijk zou hebben betast, maar zij hebben geen aangifte gedaan.

Rijinstructeur

De rijinstructeur gaf tijdens de rechtszaak toe dat hij wel eens aan zijn cursisten zat, maar dat zou niets met erotiek te maken hebben. Hij zou hen alleen het haar uit het gezicht hebben gestreken zodat ze beter op de weg konden kijken, zo meldt RTV Noord.

Het meisje deed een versnelde opleiding van een week en zat elke dag enkele uren bij de man in de lesauto. Ze durfde volgens het AD niets te zeggen van de handtastelijkheden, omdat ze de opleiding al had betaald en graag haar rijbewijs wilde hebben.

De rechter doet over twee weken uitspraak.

Auteur: Bart Pals

31 reacties op “Werkstraf geëist tegen rijinstructeur die aan leerlingen zat”

E. Dielessen|07.10.11|11:03

Met een leerling de wasstraat in? wat heb je daar te zoeken? daar betaald een leerling toch niet voor om jou auto te gaan wassen? zegt denk ik al iets over de kwaliteit van deze instructeur.
en dan het haar uit de ogen halen? kom op zeg, mijn dochter van 6 kan dit ook al zelf op haar fiets.

Alex|07.10.11|13:47

En waarom zegt de wasstraat meteen iets over de kwaliteit? Wie zegt dat het IN de lestijd was, misschien was het wel een 15-minutes break. Misschien in goed overleg of misschien wel onderdeel van de rijopleiding?
Gelijk van die vooroordelen dat het dan maar slecht moet zijn, onze leerlingen rijden ook door carwash, McDrive, parkeergarage en de kwaliteit is prima.

Kees|07.10.11|13:51

Vreemd genoeg mag hij gewoon blijven lessen.Niemand die hier een sanctie voor bedacht heeft.

Kees|07.10.11|14:36

@Alex, ben ik met je eens alleen moeten instructeurs daar geen misbruik van maken.

erik|07.10.11|15:01

Zoals ik het lees is die man nog niet veroordeelt, vind het nogal een zware beschuldiging.
Toen ik les had werd er ook op mijn been gdrukt om gas te geven want ik had bijna een ramp veroorzaakt. en iedereen gaat bij de laatste lessen door de wasstraat. mischien is dat meisje wel verlieft geweest en kreeg ze haar zin niet dat soort dingen hoor je vaak. want als je aangerand word ga je toch niet verder lessen bij die man is toch vreemd dit verhaal.

Jacob|07.10.11|15:55

Dit heeft in elk geval wél behpoorlijk de krant gehaald!
Dat rijinstructeurs in de steun komen als ze zakken is waarschijnlijk minder interessant………

Kees|07.10.11|16:06

@Erik, ik geef al 24 jaar rijles en ik heb nog nooit een leerling aan hoeven te raken daar zijn andere middelen voor ,maar wat je zegt is waar het moet bewezen worden voordat je iemand aan de schandpaal nageld.Maar als je toegeeft dat je leerlingen aanraakt bv knie of haar dat vinden ze niet prettig.

Hans S.|07.10.11|19:39

Een opleider die aan zijn leerlingen zit moeten ze zonder pardon zijn of haar vergunning afnemen! Na een taakstraf van 150 uur gaat meneer toch gewoon weer lekker verder met zijn machtsmisbruik? En bewijs? Waar rook is is vuur. Lijkt me voldoende als er verschillende mensen onafhankelijk van elkaar beweren dat hij ze heeft aangeraakt…

John|07.10.11|19:43

@ Hans S,

Dat vind ik persoonlijk veel te kort door de bocht. Als het zo zou werken dat de verklaring van 2 of 3 mensen voldoende is om iemand te veroordelen zonder verder bewijs kan een concurrent je met een paar centen laten ophouden.

Hans S.|07.10.11|20:09

@ John,

Misschien wel, maar dat is nou precies het image waar de rijschool branche zo lang onder heeft geleden. Snelle jongens die geen of slecht les geven en ook nog aan je kinderen zitten. Daar word ik boos over. Ik krijg ook regelmatig slachtoffers van zulke instruceurs in de auto. Ik doe daar niets mee naar die andere rijschool toe. Hij graaft zijn eigen graf al.

Hans S.|07.10.11|20:10

En waarom zou ik? Ik kan nu bewijzen dat ik niet zo ben. Bovendien, het OM gaat niet zomaar procederen hoor. Dat bewijs is er voldoende

Berrie|08.10.11|01:00

@jacob Inderdaad, helaas is de ‘media’ zodanig vervuild dat alleen zaken die ‘verkopen’ in de media terecht komen. Een rijinstructeur die innovam binnenrijd is wel interessant, of zon instructeur die (mogelijk) zijn vingers niet kan thuis houden. Maar de achtergronden worden nooit belicht. Het ‘waarom’ hij naar binnen gereden is, wordt amper genoemd. Het stomme is dat mensne dat ook leuk vinden om te lezen. De achtergronden van zon artikel.. och die lezen alleen mensen die geinteresseerd zijn:-S

bert|08.10.11|10:52

Tja, altijd moeilijk dit soort gevallen.
We kennen natuurlijk allemaal wat er gebeurde met de politieambtenaar op Terschelling. Achteraf bleek het een hetze.
Nietemin moet je er (als instructeur) wel voor zorgen dat je van onbesproken gedrag blijft.

Jan2|08.10.11|16:56

Ben het wel met Bert eens, dat het moeilijk ligt; het voorbeeld wat hij aanhaalt kan ik mij ook nog wel herinneren.
Ook in dit geval is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om iemand van iets te beschuldigen wat hij helemaal niet heeft gedaan; als je het zelf toegeeft is het natuurlijk wel iets anders.
Wat de wasstraat aangaat; helemaal niets mis mee!
Staat net als tanken ook achterop de RIS-kaart; bovendien kun je in de wasstraat ook nog wel instructie geven.
Denk maar aan het dashboard….

Fred|08.10.11|17:24

Tanken, Wasstraat, Parkeergarage top! We doen meer dan alleen opleiden voor het examen.

Je moet wel van de leerling afblijven, meer dan handschudden voor de les hoort er niet bij! Ook de hand op de knie hoe onschuldig dat ook lijkt,: het past gewoon niet. Neem dan gewoon een gaspedaal erbij. Bwaak de grenzen.

Ram|09.10.11|17:15

Wanneer zoiets door de R. dat de rijinstructeur schuldig is bevonden,dan moet de Minister onmiddelijk zijn bevoegdheidpas ongeldig verklaren.Anders is het niet eerlijk .
En als zo’n Wet nog niet is(hoop van wel) dan direkt toevoegen.

Ram

John|10.10.11|00:43

Tja Ram, Ik vind het door jou gestelde wel een dilemma. Want als je dat doet straf je zo iemand dubbel. Ik weet niet hoe ik daarover moet denken. Want moet je dat dan ook doen bij de beroepschauffeur die 2 x dronken betrapt is (rijbewijs innemen en dus baan kwijt) of bij de directeur van “Het Hofnarretje” Grote heren komen hier altijd mee weg. Kijk eens naar Lubbers, Dominque Strauss-Kahn of Berlusconi. Nogmaals moeilijk.

Ram|10.10.11|07:31

Mijnheer John,ten eerste geen goede reclame,vertrouwen in rijschoolwereld minder.
Die andere mensen die u vooschotel verliezen hun baan,u weet het toch,kom nou mijnheer John.die beroepschauffeur toch ook per 1 november.Maar to the point.Het is nog niet afgelopen , o.m. eist dat, er komen getuigen nog aan woord.Uitspraak?Mijnheer John,stel dat het uw dochter van 18 overkomt,wat is uw eerste reactie,haaaaaaaaaaanden aaaaaaaaaaf van die vieze vent.Ik en gemeenschap zou hem broodloos maken.
Ram

John|10.10.11|13:56

@ Ram,

Van de mensen die ik noem is niemand ontslagen hoor. Ik zou dat voorbeeld van mijn dochter om willen draaien. Stel dat mijn zoon onterecht beschuldigd wordt van dit soort praktijken. Dan zou ik dat ook verschrikkelijk vinden. We kennen allemaal de mannen van de Puttense moordzaak. Ook de man in dit voorbeeld is nog verdachte. Maar hij wordt al we aan de publieke schandpaal genageld. Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand onterecht van dit soort praktijken wordt beschuldigd.

Judge|10.10.11|15:17

Blablabla….volgens mij gaat het er om dat ALS een rij instructeur BEWEZEN met zijn handen (of nog erger) aan leerlingen zit moet gewoon zijn licentie afgenomen worden. Verder afhankelijk van het vergrijp nog een eventuele extra straf.

bert|10.10.11|16:20

Inderdaad, blabla.
Zijn er 100% bewijzen of is het een hetze/ dwaling?

John haalde de Puttense Moordzaak aan, ik haalde de zaak tegen de politieman op Terschelling aan. Ook daar waren “bewijzen”……..

Maar verder ben ik het met iedereen eens. Als het 100% zeker is…; uit de lesauto met hem.
Hij zal dan wel omgeschoold worden tot taxichauffeur. Dan kan hij met kinderen in de taxibus verder….. Of misschien laat men hem bij een kinderdagverblijf werken.

Kees|10.10.11|16:36

Zo werkt het helaas.

Ram|11.10.11|07:35

Wat moet CNV.Ik denk CNV naam wil zuiveren.Wij moeten dit zelf oplossing.Er waren toch
stappen plannen?Gaan die niet meer door zoals in 1990.Dus geen samenzwering.Zo ken ik onze rijschoolhouders.Dus we kunnen nix meer ondernemen,alleen een petitie die ook niet 100% klaar is.

Dank u wel

kaatje|13.10.11|10:58

Makkelijk iem label opplakken; alleen ll en instr weten what happend.Ik ben vr instr,raak mijn ll wel aan met hun goedvinden. Zodra bij mij voor het 1st instap. vraag ik toestem,vertel dat het soms nodig is om wakker te schud. Er zijn ook ll die het waarderen zich daarvoor bedank en toegeven dat ze dat nodig hebben.Het heeft mijn ll en mij uit vervelende situatie’s geholpen. Wees voorzichtig met een vinger wijzen naar iem, want er wijzen altijd 3 vingers terug naar jezelf !

Henk|13.10.11|13:25

Nouuuu…..zo’n wasstraat is wel belangrijk hoor. Moet de ll ook leren hoe dat moet. Nu is de tomtom aan de beurt voor op het examen. Volgend jaar komen daar nog de radio bij, moet je ook leren, gebruik je tenslotte elke dag, band verwisselen, ook belangrijk, Cursus automonteur word verplicht voor de ll, je moet wel weer je motor aan de gang kunnen krijgen. De ll moet straks ook tanken tijdens het examen.
O ja, een zwaailicht op dak komt er ook aan.

Piet|13.10.11|19:49

bla bla bla bla bla.

Het enige wat jullie weten is wat je leest in de media. verder NIETS.

Jasper|15.10.11|12:50

Maakt allemaal niet uit. Als hij zijn praktijkbegeleiding maar haalt, dan is hij tenminste een goede instucteur……..

Jan|28.12.11|10:03

Bert ik heb hier ook enkele berichten geplaatst!
Waar zijn die gebleven?
Wordt hier aan censuur gedaan?

Jan|03.01.12|01:56

Ik ben er voor dat elke instructeur en iedereen een bewijs van goed gedrag moet hebben als je met kinderen omgaat. Ja 18 jarigen of jonger zijn kinderen.
Heb je dit bewijs niet dat geen functie waarbij je met kinderen omgaat.
Als inderdaad bewezen wordt dat deze instructeur met zijn handen aan de meisjes heeft gezeten, dan geen pardon en opdoeken die zaak.
Maar er dient hogerberoep heb ik begrepen en er stond hier toch een bericht van een zekere Rinaldo, waar zijn die berichten gebleven? >>>>

Jan|03.01.12|02:01

>>>> Deze Rinaldo zou hier meer van moeten weten, ik kreeg de indruk dat deze jonge man rechten studeerd en zich in deze zaak verdiept.
Dus Rinaldo geef eens even een reactie of kan je dat niet omdat de zaak nog onder de rechter is?
Maar ik ben wel van mening als er niets aan de hand geweest is mogen we deze man niet zwart maken, maar als de rechter anders oordeelt dan ben ik van mening nooit meer lesgeven en zeker nooit meer met kinderen werken.
Daar zijn onze kinderen te kostbaar voor!!!!!

Margriet Veldhuis|26.10.12|00:32

Deze meneer is wederom veroordeeld in hoger beroep afgelopen juli en zelfs nog zwaarder bestraft. Terecht, zo bleek later omdat hij bekend had (aan zijn toenmalige vriendin) schuldig te zijn aan alle feiten waarvan het OM hem beschuldigd had. Ook heeft hij bekend nog meerdere meisjes te hebben betast en grensoverschrijdend gedrag te hebben vertoond bij deze meisjes. Het is ongehoord dat deze meneer zijn bevoegdheid niet is ingenomen.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.