Youtuber Dylan Haegens gezicht van campagne ‘Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek’

Youtuber Dylan Haegens, een van de meest invloedrijke influencers onder kinderen en jongeren, is vanaf dit schooljaar hét gezicht van campagne ‘Veilig op weg! Blijf uit de dode hoek’. Deze jaarlijks terugkerende campagne wordt georganiseerd om kinderen uit groep 7 en 8 bewust te maken van de gevaren van de dode hoek bij een groot voertuig. Verkeersschool Koos van der Bilt werkte mee aan de campagnevideo en verzorgde een vrachtwagen en twee instructeurs.

De transportsector is van groot belang voor de Nederlandse economie. De bewustwording van de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen voor kinderen is daarom cruciaal. Om de verkeersveiligheid te vergroten is Transport en Logistiek Nederland (TLN) 25 jaar geleden gestart met de campagne Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek. Dit doet TLN in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland (VVN) om het aantal verkeersslachtoffers te verlagen.

Bewustwordingscampagne cruciaal

Dit schooljaar bestaat de bewustwordingscampagne van Veilig op Weg 25 jaar. Een goed moment om nog meer kinderen te benaderen. Met het inzetten van Dylan Haegens, met zijn 1,86 miljoen volgers, is het bereiken van de doelgroep effectief.

De twee vuistregels van Veilig op Weg zijn: blijf rechts en ruim achter een vrachtauto en houd minimaal drie meter afstand van een vrachtauto. Dylan maakt kinderen, op een speelse manier, bewust over de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen.

Dylan Haegens de Youtuber

Dylan Haegens is een man met vele gezichten; hij is een Nederlandse Youtuber, acteur en ondernemer. Dylan Haegens is een van de populairste Nederlandse Youtubers van dit moment. Met zijn verschillende kanalen op YouTube, bereikt hij maandelijks miljoenen kinderen en jongeren. Door zijn comedy-achtige en vrolijke manier van video’s maken waarin hij grappige maar ook serieuze onderwerpen behandelt, is hij een voorbeeld voor kinderen en jongeren in Nederland.

Transport en Logistiek Nederland (TLN)

TLN is de ondernemersorganisatie voor in Nederland gevestigde bedrijven in de sector logistiek en transport. De organisatie staat voor optimalisatie van goederenstromen en logistieke ketens.

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Marilon Tresfon

Marilon Tresfon is de vaste journalist van RijschoolPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Youtuber Dylan Haegens gezicht van campagne ‘Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek’ | RijschoolPro

Youtuber Dylan Haegens gezicht van campagne ‘Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek’

Youtuber Dylan Haegens, een van de meest invloedrijke influencers onder kinderen en jongeren, is vanaf dit schooljaar hét gezicht van campagne ‘Veilig op weg! Blijf uit de dode hoek’. Deze jaarlijks terugkerende campagne wordt georganiseerd om kinderen uit groep 7 en 8 bewust te maken van de gevaren van de dode hoek bij een groot voertuig. Verkeersschool Koos van der Bilt werkte mee aan de campagnevideo en verzorgde een vrachtwagen en twee instructeurs.

De transportsector is van groot belang voor de Nederlandse economie. De bewustwording van de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen voor kinderen is daarom cruciaal. Om de verkeersveiligheid te vergroten is Transport en Logistiek Nederland (TLN) 25 jaar geleden gestart met de campagne Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek. Dit doet TLN in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland (VVN) om het aantal verkeersslachtoffers te verlagen.

Bewustwordingscampagne cruciaal

Dit schooljaar bestaat de bewustwordingscampagne van Veilig op Weg 25 jaar. Een goed moment om nog meer kinderen te benaderen. Met het inzetten van Dylan Haegens, met zijn 1,86 miljoen volgers, is het bereiken van de doelgroep effectief.

De twee vuistregels van Veilig op Weg zijn: blijf rechts en ruim achter een vrachtauto en houd minimaal drie meter afstand van een vrachtauto. Dylan maakt kinderen, op een speelse manier, bewust over de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen.

Dylan Haegens de Youtuber

Dylan Haegens is een man met vele gezichten; hij is een Nederlandse Youtuber, acteur en ondernemer. Dylan Haegens is een van de populairste Nederlandse Youtubers van dit moment. Met zijn verschillende kanalen op YouTube, bereikt hij maandelijks miljoenen kinderen en jongeren. Door zijn comedy-achtige en vrolijke manier van video’s maken waarin hij grappige maar ook serieuze onderwerpen behandelt, is hij een voorbeeld voor kinderen en jongeren in Nederland.

Transport en Logistiek Nederland (TLN)

TLN is de ondernemersorganisatie voor in Nederland gevestigde bedrijven in de sector logistiek en transport. De organisatie staat voor optimalisatie van goederenstromen en logistieke ketens.

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Marilon Tresfon

Marilon Tresfon is de vaste journalist van RijschoolPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.