Heel de wereld wil een Tata Nano

De Indiase autofabrikant Tata heeft al meer dan 200.000 reserveringen voor de supergoedkope (€ 1.500) Nano-auto binnen.

De fabriek kan de vraag echter niet aan en er wordt zelfs een tweede fabriek geopend om de productie door te kunnen zetten.

Door vertraging in de productie was Tata Motors al hard bezig om de productiecapaciteit op te schalen.

Met de opening van de nieuwe fabriek kunnen er in de toekomst 310.000 Tata Nano’s worden geproduceerd.

Voorlopig alleen voor Azië, maar als alles goed verloopt komt de supergoedkope auto over een paar jaar ook naar Europa en Amerika.

Niet voor €1.500, maar voor €5000, nog altijd een koopje natuurlijk….

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Heel de wereld wil een Tata Nano | RijschoolPro

Heel de wereld wil een Tata Nano

De Indiase autofabrikant Tata heeft al meer dan 200.000 reserveringen voor de supergoedkope (€ 1.500) Nano-auto binnen.

De fabriek kan de vraag echter niet aan en er wordt zelfs een tweede fabriek geopend om de productie door te kunnen zetten.

Door vertraging in de productie was Tata Motors al hard bezig om de productiecapaciteit op te schalen.

Met de opening van de nieuwe fabriek kunnen er in de toekomst 310.000 Tata Nano’s worden geproduceerd.

Voorlopig alleen voor Azië, maar als alles goed verloopt komt de supergoedkope auto over een paar jaar ook naar Europa en Amerika.

Niet voor €1.500, maar voor €5000, nog altijd een koopje natuurlijk….

U las zojuist één van de gratis premium artikelen.

Wilt u onbeperkt lezen? Sluit nu een actie abonnement af en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de rijschoolbranche.

Voor slechts € 6,- per maand heeft u toegang tot alle artikelen.

start abonnement

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.