Sponsor BiteMedia: “Ik vind auto’s ontzettend leuk”

De auto van Team Verkeerspro.nl wordt voor de Arctic Challenge bestickerd door het Roosendaalse bedrijf BiteMedia. Verkeerspro.nl sprak met Bas de Rooij over BiteMedia en de link met Team Verkeerspro.nl.

“Wij zijn in 2005 begonnen als een all-round reclame-productiebedrijf. De belangrijkste doelstelling die we daarbij hebben, is dat we voor een goede prijs-kwaliteit verhouding een hoogwaardig product willen leveren”, aldus De Rooij.

BiteMedia biedt onder meer autobelettering, vrachtwagenbelettering, carwrapping, spandoeken, reclameborden, bewegwijzering, reclamezuilen, lichtbakken, rollbanners, popup wanden, infobalies, brochurestandaards, (contourgesneden) stickers, canvasprint, foto’s verwerkt met perspex en aluminium dibond, fotobehang en (zelfklevende) textielprint aan. Een ruim assortiment dus, waarbij De Rooij wel aangeeft dat veertig procent van de werkzaamheden autobelettering betreft.

“We hebben een 2,5 meter full-colour printer met een hoge resolutie. Daarmee kunnen we eigenlijk alles wat nodig is zelf afdrukken. We hebben dus alles in eigen huis en zijn in staat om snel te leveren.” Dat heeft BiteMedia bewezen bij Verkeerspro.nl, dat binnen enkele uren een bestickerde auto opgeleverd kreeg. “We hebben een bedrijfsleider die al 25 jaar in het vak zit wat wel aangeeft dat we een brok ervaring hebben.”

De Rooij geniet vooral van het carwrappen. “Daar ben je het meest trots op, op dat gebied hebben we in al die jaren ook een zeer goede naam opgebouwd.” Het meest trots is de jonge ondernemer op een Porsche die zowel in het Barbie-roze als in camouflage werd gewrapt. ‘Dat waren qua design gewoon hele leuke projecten, maar het zijn over het algemeen wel de exclusievere auto’s waarmee ze bij ons komen.”

De Rooij zelf droomt ook van een Porsche 911. “Ik vind auto’s gewoon ontzettend leuk. Ik zit in die branche en ik vind het leuk om te rijden.” Hij was dan ook razend enthousiast toen hij hoorde dat een van zijn zakenrelaties met Team Verkeerspro.nl deel ging nemen aan de Arctic Challenge. “Ik vind het gewoon een geweldig avontuur. Aan zoiets had ik ook graag zelf meegedaan. Geinteresseerde teams mogen dus zeker bellen”, grapt hij.

Voor meer informatie over BiteMedia kunt u een kijkje nemen op http://www.bitemedia.nl/

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Sponsor BiteMedia: “Ik vind auto’s ontzettend leuk” | RijschoolPro

Sponsor BiteMedia: “Ik vind auto’s ontzettend leuk”

De auto van Team Verkeerspro.nl wordt voor de Arctic Challenge bestickerd door het Roosendaalse bedrijf BiteMedia. Verkeerspro.nl sprak met Bas de Rooij over BiteMedia en de link met Team Verkeerspro.nl.

“Wij zijn in 2005 begonnen als een all-round reclame-productiebedrijf. De belangrijkste doelstelling die we daarbij hebben, is dat we voor een goede prijs-kwaliteit verhouding een hoogwaardig product willen leveren”, aldus De Rooij.

BiteMedia biedt onder meer autobelettering, vrachtwagenbelettering, carwrapping, spandoeken, reclameborden, bewegwijzering, reclamezuilen, lichtbakken, rollbanners, popup wanden, infobalies, brochurestandaards, (contourgesneden) stickers, canvasprint, foto’s verwerkt met perspex en aluminium dibond, fotobehang en (zelfklevende) textielprint aan. Een ruim assortiment dus, waarbij De Rooij wel aangeeft dat veertig procent van de werkzaamheden autobelettering betreft.

“We hebben een 2,5 meter full-colour printer met een hoge resolutie. Daarmee kunnen we eigenlijk alles wat nodig is zelf afdrukken. We hebben dus alles in eigen huis en zijn in staat om snel te leveren.” Dat heeft BiteMedia bewezen bij Verkeerspro.nl, dat binnen enkele uren een bestickerde auto opgeleverd kreeg. “We hebben een bedrijfsleider die al 25 jaar in het vak zit wat wel aangeeft dat we een brok ervaring hebben.”

De Rooij geniet vooral van het carwrappen. “Daar ben je het meest trots op, op dat gebied hebben we in al die jaren ook een zeer goede naam opgebouwd.” Het meest trots is de jonge ondernemer op een Porsche die zowel in het Barbie-roze als in camouflage werd gewrapt. ‘Dat waren qua design gewoon hele leuke projecten, maar het zijn over het algemeen wel de exclusievere auto’s waarmee ze bij ons komen.”

De Rooij zelf droomt ook van een Porsche 911. “Ik vind auto’s gewoon ontzettend leuk. Ik zit in die branche en ik vind het leuk om te rijden.” Hij was dan ook razend enthousiast toen hij hoorde dat een van zijn zakenrelaties met Team Verkeerspro.nl deel ging nemen aan de Arctic Challenge. “Ik vind het gewoon een geweldig avontuur. Aan zoiets had ik ook graag zelf meegedaan. Geinteresseerde teams mogen dus zeker bellen”, grapt hij.

Voor meer informatie over BiteMedia kunt u een kijkje nemen op http://www.bitemedia.nl/

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.