rijles

Rijschool begint marketingcampagne met verhuurbedrijf

Een nieuwe manier van marketing voor de rijschoolhouder. Vanaf deze week biedt rijschool Ravo uit Veenendaal een gratis deelauto-abonnement van Drive CarSharing aan geslaagde leerlingen aan.

Geslaagden ontvangen een gratis proefabonnement van zes maanden (waarde 30 euro) op het deelauto-concept. Bram van Ojik van Rijschool Ravo: “De leerlingen behalen bij ons het rijbewijs. Vervolgens kunnen ze met een deelauto van Drive CarSharing hun rijervaring op peil te houden.”

De autoverhuurder heeft onlangs de leeftijdsgrens verlaagd naar 18 jaar. Leerlingen moeten nog wel onder meer de huur (overdag vanaf 4 euro per uur) en het kilometertarief (vanaf 10 cent) betalen. Bijzonder aan dit bedrijf is dat het mogelijk is auto’s voor korte tijd, bijvoorbeeld een paar uur, te huren.

Bron: Culemborgse Courant

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Rijschool begint marketingcampagne met verhuurbedrijf | RijschoolPro
rijles

Rijschool begint marketingcampagne met verhuurbedrijf

Een nieuwe manier van marketing voor de rijschoolhouder. Vanaf deze week biedt rijschool Ravo uit Veenendaal een gratis deelauto-abonnement van Drive CarSharing aan geslaagde leerlingen aan.

Geslaagden ontvangen een gratis proefabonnement van zes maanden (waarde 30 euro) op het deelauto-concept. Bram van Ojik van Rijschool Ravo: “De leerlingen behalen bij ons het rijbewijs. Vervolgens kunnen ze met een deelauto van Drive CarSharing hun rijervaring op peil te houden.”

De autoverhuurder heeft onlangs de leeftijdsgrens verlaagd naar 18 jaar. Leerlingen moeten nog wel onder meer de huur (overdag vanaf 4 euro per uur) en het kilometertarief (vanaf 10 cent) betalen. Bijzonder aan dit bedrijf is dat het mogelijk is auto’s voor korte tijd, bijvoorbeeld een paar uur, te huren.

Bron: Culemborgse Courant

Auteur: Bart Pals

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.