CBR start campagne ‘Code 95, meer dan een verplicht nummer’

Foto: CBR

Het CBR is van start gegaan met de publiciteitscampagne ‘Code 95, meer dan een verplicht nummer’. Met de campagne wil het CBR chauffeurs bewust maken van de noodzaak én de meerwaarde van nascholing.

Volgens het CBR steekt een gemotiveerde nascholingscursist meer op van een cursus. En dit komt de verkeersveiligheid en vakbekwaamheid ten goede.

De campagne is ook bedoeld om te laten zien dat er verschillende nascholingscursussen zijn en dat het belangrijk is om een bewuste keuze te maken. Bijvoorbeeld door een cursus te volgen over veilige deelname aan het verkeer. Of een cursus waar de interesse ligt, zoals de eigen leefstijl en gezondheid. In totaal zijn er meer dan vijftig verschillende nascholingscursussen.

Lees ook: 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen.

Wilt u onbeperkt lezen? Sluit nu een actie abonnement af en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de rijschoolbranche.

Voor slechts € 6,50 per maand heeft u toegang tot alle artikelen.

start abonnement

 
 
Onderwerpen: , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

CBR start campagne ‘Code 95, meer dan een verplicht nummer’ | RijschoolPro

CBR start campagne ‘Code 95, meer dan een verplicht nummer’

Foto: CBR

Het CBR is van start gegaan met de publiciteitscampagne ‘Code 95, meer dan een verplicht nummer’. Met de campagne wil het CBR chauffeurs bewust maken van de noodzaak én de meerwaarde van nascholing.

Wilt u dit artikel lezen?

Word nu RijschoolPro Premium Abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de rijschoolbranche. Voor slechts € 6,50 per maand heeft u toegang tot alle artikelen.

start abonnement

 
 

Onderwerpen: , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.