CBR-campagne bereikt 860.000 jongeren
rijbewijsstruggles

CBR-campagne bereikt 860.000 jongeren

Ook in 2024 wil het CBR opnieuw campagne voeren Foto: CBR

De CBR-campagne Rijbewijsstruggles heeft in 2023 860.000 jongeren bereikt. De campagne heeft ook ouders en verzorgers in groten getale bereikt; 380.000 van hen hebben de campagne voorbij zien komen.

De campagne is bedoeld om jongeren te helpen op hun weg naar het behalen van het rijbewijs. Het CBR geeft onder andere ‘rijbewijstips’, zoals het van tevoren vergelijken van de prijs voor een losse les en de prijs voor een lespakket. Daarnaast spoort de organisatie jongeren aan onderzoek te doen naar het slagingspercentage van een rijschool om zo een weloverwogen keuze te kunnen maken.

“Nu de campagne voor 2023 afgerond is, gaan we kijken hoe we deze in 2024 succesvol kunnen voortzetten”, aldus het CBR.

Lees ook:

Auteur: Else van Andel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.