CBR start derde ronde campagne ‘Rijbewijsstruggles’ 
200.000 jongeren

CBR start derde ronde campagne ‘Rijbewijsstruggles’ 

De campagne bestaat uit advertenties op YouTube, Instagram, Snapchat en Google Ads Foto: Shutterstock

Het CBR start in oktober met de derde en laatste ronde van de campagne ‘Rijbewijsstruggles’, waarin zij jongeren begeleiden in hun weg naar het autorijbewijs. Dit is besloten nadat de organisatie circa 200.000 jongeren in Nederland heeft bereikt met de tweede ronde van de campagne.

In de campagne, die bestaat uit advertenties op YouTube, Instagram, Snapchat en Google Ads, geeft het CBR rijbewijstips en bespreekt de organisatie de rijschoolzoeker. “Zo geven we informatie over het leren van theorie-examens en hoe je een goede rijschool kunt kiezen”, aldus het CBR.

Ouders

De campagne is niet alleen bedoeld voor aspirant-bestuurders, maar ook voor hun ouders. “Uit onderzoek zien we dat zij nog steeds betrokken zijn bij het halen van het rijbewijs van hun kind. Alhoewel zij minder vaak hun portemonnee lijken te trekken voor het betalen van (een deel van) het rijbewijs”, vervolgt de organisatie. Door middel van de campagne heeft het CBR circa 120.000 betrokken ouders bereikt.

Lees ook:

Auteur: Else van Andel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

CBR start derde ronde campagne ‘Rijbewijsstruggles’ | RijschoolPro
CBR start derde ronde campagne ‘Rijbewijsstruggles’ 
200.000 jongeren

CBR start derde ronde campagne ‘Rijbewijsstruggles’ 

De campagne bestaat uit advertenties op YouTube, Instagram, Snapchat en Google Ads Foto: Shutterstock

Het CBR start in oktober met de derde en laatste ronde van de campagne ‘Rijbewijsstruggles’, waarin zij jongeren begeleiden in hun weg naar het autorijbewijs. Dit is besloten nadat de organisatie circa 200.000 jongeren in Nederland heeft bereikt met de tweede ronde van de campagne.

In de campagne, die bestaat uit advertenties op YouTube, Instagram, Snapchat en Google Ads, geeft het CBR rijbewijstips en bespreekt de organisatie de rijschoolzoeker. “Zo geven we informatie over het leren van theorie-examens en hoe je een goede rijschool kunt kiezen”, aldus het CBR.

Ouders

De campagne is niet alleen bedoeld voor aspirant-bestuurders, maar ook voor hun ouders. “Uit onderzoek zien we dat zij nog steeds betrokken zijn bij het halen van het rijbewijs van hun kind. Alhoewel zij minder vaak hun portemonnee lijken te trekken voor het betalen van (een deel van) het rijbewijs”, vervolgt de organisatie. Door middel van de campagne heeft het CBR circa 120.000 betrokken ouders bereikt.

Lees ook:

Auteur: Else van Andel

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.