gordelgebruik, verkeersveiligheid, campagne

Bijzonder filmpje voor dragen gordel krijgt 17 miljoen views

VIDEO – De verkeersveiligheidscampagna ‘Embrace Life’  heeft een bijzondere film over gordelgebruik. Het filmpje is inmiddels al bijna 17 miljoen keer bekeken op Youtube. Embrace Life is ontwikkeld om mensen via ‘hard-hitting shock and awe’-campagnes bewust te maken van het belang van verkeersveiligheid.

De campagne heeft al diverse prijzen gewonnen, waaronder YouTube Ad of the Year, Prince Michael International Road Safety Award, Gold World Medal, New York International Advertising Awards; Bronze Lion at the Cannes International Advertising Awards; Highly Commended from the Chartered Institute of Highways and Transportation.

Video

Bekijk de video:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Maak gebruik van de exclusieve aanbieding

Bekijk de aanbieding

Auteur: Bart Pals

5 reacties op “Bijzonder filmpje voor dragen gordel krijgt 17 miljoen views”

Jan Nonnekes|01.08.13|10:36

Mooi verbeeld.

Wim Broerse|01.08.13|12:54

Zegt eigenlijk alles…..

mooi gedaan zeg!

Robert Altena|02.08.13|11:29

Mooi dat je deze op de site hebt gezet!

Constance van Gogh|02.08.13|21:24

Heel duidelijk echt goed.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.