klantenservice

Bovag Rijscholen: Klantenservice CBR nog niet op peil

BUNNIK – Rijscholen ervaren nog onvoldoende verbetering van CBR klantenservice. Dat blijkt uit een enquête van Bovag Rijscholen. De service van het CBR is volgens de leden nog voor verdere verbetering vatbaar, zo meldt de brancheorganisatie.

De klantenservice van het CBR kreeg vorig jaar een ware stortvloed van klachten te verwerken. Het CBR heeft een plan van aanpak opgesteld om de dienstverlening van de klantenservice te verbeteren.

Rijscholen

De resultaten van deze aanpak zijn besproken en geëvalueerd in werkgroepbijeenkomsten met leden van onder meer Bovag Rijscholen. De werkgroepleden hebben vastgesteld dat aanzienlijke verbeteringen zijn gerealiseerd. Toch blijkt uit de resultaten van onze onlangs gehouden enquête, dat deze verbeteringen niet altijd even goed zichtbaar zijn voor rijscholen.

“Het CBR is niet verrast door de uitkomsten van die enquête. Momenteel wordt een klantonderzoek bij onze klantengroepen uitgevoerd. Wij verwachten hieruit een vergelijkbare beleving van de dienstverlening van de rijopleiders. Wij doen alles om dit de komende periode te verbeteren. Ook de resultaten van de Bovag-enquête zullen hierbij nadrukkelijk meegenomen worden”, aldus een woordvoerder van het CBR op de website van Bovag.

TOP internet

Bovag Rijscholen roept haar leden op om verbetermeldingen en/of klachten aan het CBR te melden. Dit kan sinds februari via TOP internet. CBR heeft te kennen gegeven onze klachten serieus te nemen. “Een goede zaak, zo kunnen we samen blijven werken aan verbeteringen. Wij hopen van harte dat CBR snel de Klantenservice op orde heeft”, meldt Bovag.

Bovag zegt de ontwikkelingen betreffende de helpdesk scherp in de gaten te houden en heeft de intentie om hier in het najaar opnieuw een ledenpeiling aan te wijden.

Bron: Bovag

Auteur: Bart Pals

3 reacties op “Bovag Rijscholen: Klantenservice CBR nog niet op peil”

secretaris VRB|30.06.11|21:56

Ook VRB is niet verrast. de klantenservice is geheel opnieuw opgezet. Er wordt veel aandacht aan besteed. We zijn op de goede weg, maar er is nog veel te doen. dit kan alleen als er voldoende feedback gegeven wordt door de rijscholen. Meld daarom uw klachten bij CBR of brancheorganisatie, zodat er ook werkelijk actie kan worden ondernomen. Gezamenlijk kunnen we er een succes van maken.

J v M|30.06.11|23:55

Sjonge jonge BOVAG, je zal weer eens niet wat te zeuren hebben. CBR is goed bezig je hoeft je leden niet op te roepen om het CBR in de gaten te houden, je kan beter je leden op gaan roepen om voor een knappe lesprijs te gaan rijden er zijn er nog genoeg die aan het stunten zijn wat volgens u niet zo zou zijn middels een cola merk gratis lessen weggeven dat is goed voor de branche dus……steek de hand in eigen boezem

WJ|01.07.11|17:15

Word er ook wat gedaan aan de verbeter meldingen en klacht meldingen die gericht zijn naar de bovag?

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bovag Rijscholen: Klantenservice CBR nog niet op peil | RijschoolPro
klantenservice

Bovag Rijscholen: Klantenservice CBR nog niet op peil

BUNNIK – Rijscholen ervaren nog onvoldoende verbetering van CBR klantenservice. Dat blijkt uit een enquête van Bovag Rijscholen. De service van het CBR is volgens de leden nog voor verdere verbetering vatbaar, zo meldt de brancheorganisatie.

De klantenservice van het CBR kreeg vorig jaar een ware stortvloed van klachten te verwerken. Het CBR heeft een plan van aanpak opgesteld om de dienstverlening van de klantenservice te verbeteren.

Rijscholen

De resultaten van deze aanpak zijn besproken en geëvalueerd in werkgroepbijeenkomsten met leden van onder meer Bovag Rijscholen. De werkgroepleden hebben vastgesteld dat aanzienlijke verbeteringen zijn gerealiseerd. Toch blijkt uit de resultaten van onze onlangs gehouden enquête, dat deze verbeteringen niet altijd even goed zichtbaar zijn voor rijscholen.

“Het CBR is niet verrast door de uitkomsten van die enquête. Momenteel wordt een klantonderzoek bij onze klantengroepen uitgevoerd. Wij verwachten hieruit een vergelijkbare beleving van de dienstverlening van de rijopleiders. Wij doen alles om dit de komende periode te verbeteren. Ook de resultaten van de Bovag-enquête zullen hierbij nadrukkelijk meegenomen worden”, aldus een woordvoerder van het CBR op de website van Bovag.

TOP internet

Bovag Rijscholen roept haar leden op om verbetermeldingen en/of klachten aan het CBR te melden. Dit kan sinds februari via TOP internet. CBR heeft te kennen gegeven onze klachten serieus te nemen. “Een goede zaak, zo kunnen we samen blijven werken aan verbeteringen. Wij hopen van harte dat CBR snel de Klantenservice op orde heeft”, meldt Bovag.

Bovag zegt de ontwikkelingen betreffende de helpdesk scherp in de gaten te houden en heeft de intentie om hier in het najaar opnieuw een ledenpeiling aan te wijden.

Bron: Bovag

Auteur: Bart Pals

3 reacties op “Bovag Rijscholen: Klantenservice CBR nog niet op peil”

secretaris VRB|30.06.11|21:56

Ook VRB is niet verrast. de klantenservice is geheel opnieuw opgezet. Er wordt veel aandacht aan besteed. We zijn op de goede weg, maar er is nog veel te doen. dit kan alleen als er voldoende feedback gegeven wordt door de rijscholen. Meld daarom uw klachten bij CBR of brancheorganisatie, zodat er ook werkelijk actie kan worden ondernomen. Gezamenlijk kunnen we er een succes van maken.

J v M|30.06.11|23:55

Sjonge jonge BOVAG, je zal weer eens niet wat te zeuren hebben. CBR is goed bezig je hoeft je leden niet op te roepen om het CBR in de gaten te houden, je kan beter je leden op gaan roepen om voor een knappe lesprijs te gaan rijden er zijn er nog genoeg die aan het stunten zijn wat volgens u niet zo zou zijn middels een cola merk gratis lessen weggeven dat is goed voor de branche dus……steek de hand in eigen boezem

WJ|01.07.11|17:15

Word er ook wat gedaan aan de verbeter meldingen en klacht meldingen die gericht zijn naar de bovag?

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.